Известие

Collapse
No announcement yet.

Губи обороти ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Губи обороти ?

    Вчера стана така ,че докато си карах и я оставих на свободна и взе да губи обороти ... Като е на едно място , само в началото ги губи после се стабилизира , но като тръгна и като освободя от скорост и сама се изгася ... Много е гаден проблема ,защото така спирачки и курмило , всичко заминава и си е опасничко ... Та някой ,който се е сблъсквал с такъв проблем да сподели ? Днес пробвах да откача акумулатора за час , после я оставих около 10 минути да работи да се настрои , но пак нищо не се получи ... И най-интересното е ,че сутринта се оправи за 20 30 минути докато загрее и пак почна да ги прави тези проблеми ????

  • #2
    За някаква 156-147 -бензинка със "стъпков" мотор предполагам иде реч.Има едно клапанче което регулира дебита на въздуха при ниски обороти-(празен ход) ,задвижва се с ел.моторче-понякога то прави тези мизерии,друго което се сещам е замърсен дросел.Може и от някъде да "губи вакуум"-най често е спукване на маркуче и да влиза въздух от където не трябва.Освен горното може ТПС да не дава коректни данни -много рядко се случва, още по-рядко е проблем в запалването или ламбда сонда.Ако и майсторите решат да пишат темата може да стане мноооогггооо дълга.Еле пък ,ако има и газова уредба.

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от 546 Покажи съобщение
      За някаква 156-147 -бензинка със "стъпков" мотор предполагам иде реч.Има едно клапанче което регулира дебита на въздуха при ниски обороти-(празен ход) ,задвижва се с ел.моторче-понякога то прави тези мизерии,друго което се сещам е замърсен дросел.Може и от някъде да "губи вакуум"-най често е спукване на маркуче и да влиза въздух от където не трябва.Освен горното може ТПС да не дава коректни данни -много рядко се случва, още по-рядко е проблем в запалването или ламбда сонда.Ако и майсторите решат да пишат темата може да стане мноооогггооо дълга.Еле пък ,ако има и газова уредба.
      Диагностиката си каза ... Ламбда сонда и разхода ми се повиши ... Слагам нова и трябва да ми е мирна главата ... Дано де ... И колата е 1.8 ТС да ... Отначало като я запаля малко на дизелова кола прави звука , тва беше някакъв проблем , ама ....
      Attached Files
      Last edited by burgazliqta; d.m.y г., 18:18.

      Comment


      • #4
        .

        Първоначално публикувано от burgazliqta Покажи съобщение
        Диагностиката си каза ... Ламбда сонда и разхода ми се повиши ... Слагам нова и трябва да ми е мирна главата ... Дано де ... И колата е 1.8 ТС да ... Отначало като я запаля малко на дизелова кола прави звука , тва беше някакъв проблем , ама ....
        Прав си, някакъв проблем е дизеловият звук. А по-конкретно това е проблем с вариатора. А най-конкретно - заминал си е. Вариантите са два. Първи вариант: ремонт на вариатора посредством ремонтен комплект (цена около 15 лв.). Плюсове: евтино. Минуси: след около 5-6000 км. отново звукът е дизелов, скъпа подмяна (сваля се главата, сваля се разпределителния вал и т.н.). Втори вариант: купува се нов вариатор и се поставя. Плюсове: ще си лишен от дизеловите звуци 100000+ км. Минуси: по-скъпо от ремонтен комплект (цената е около 300 лв. само на вариатора)
        Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
        Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
        Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
        Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
          Прав си, някакъв проблем е дизеловият звук. А по-конкретно това е проблем с вариатора. А най-конкретно - заминал си е. Вариантите са два. Първи вариант: ремонт на вариатора посредством ремонтен комплект (цена около 15 лв.). Плюсове: евтино. Минуси: след около 5-6000 км. отново звукът е дизелов, скъпа подмяна (сваля се главата, сваля се разпределителния вал и т.н.). Втори вариант: купува се нов вариатор и се поставя. Плюсове: ще си лишен от дизеловите звуци 100000+ км. Минуси: по-скъпо от ремонтен комплект (цената е около 300 лв. само на вариатора)
          Главата не се сваля.

          Comment


          • #6
            Взимаш си един вариатор от Ники - ФЕРАРИСТ и си решваш дългосрочно и бюджетно проблема с дизеловите звуци .

            Главата не се сваля - само ангренажния ремък .
            Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
            Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
            Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Георги Живков Покажи съобщение
              Главата не се сваля.
              Сори, вярно че не се сваля главата. Сваля се капакът, който покрива валовете
              Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
              Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
              Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
              Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

              Comment


              • #8
                Да де , ама проблема ми е друг ... Не беше ламбда сонда , а проблема си стои .... Колата продължава да си губи оборотите и си гасне ...

                Comment


                • #9
                  .

                  Основни виновници за клатене на оборотите:
                  1. Дебитомер. Сваляш го, почистваш го с обезмаслител на спрей и монтираш. Почистването става САМО със струята на обезмаслителя, без парцали и темподобни!
                  2. Дроселна клапа. Разкачаш маркуча на входа. Натискаш с едната ръка клапата така, че да се отвори. Пръскаш със спрей за почистване на карбуратори или с обезмаслител. После с парцала почистваш мизериите.
                  3. Ламбда-сонда. Караш колата на диагностик. Закачате FiatECUScan-а и колата работи 4-5 мин. на място за да загрее. След това форсираш мотора до около 5000 об./мин. и пускаш педала. Диагностикът наблюдава варирането на миливолтовете на ламбда-сондата. Ако не работи както се очаква се сменя, но не с универсална!!! Както е закачена колата към FiatECUScan-а диагностикът извършва калибриране на дроселната клапа.
                  4. Спукан маркуч на входящ въздух в частта дебитомер-дросел. Сваляш маркуча и го преглеждаш ВНИМАТЕЛНО за пукнатини, особено в гофрираната част. Ако забележиш някъде скъсано или сцепено там омотаваш със самовулканизираща каучукова лента (продава се на Симеон, но не помня кой беше магазина).
                  5. Клапан на картерните газове. Сваляш клапана, състои се от основно тяло, пружина и тапа. Преглеждаш тапата за набраздявания в широката част отгоре. Ако е наред разтягаш малко пружината така, че да стане с около 3мм по-дълга в спокойно състояние, отколкото е била преди да я разтегнеш. А най-добре е да си купиш целия клапан, струва около 20 лв.
                  Минал съм по този път и при мен клапанът на картерните газове оправи нещата. Успех!
                  Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                  Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                  Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                  Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                  Comment

                  Working...
                  X